(miettien) matikan tunti.. voiko olla tylsempää? Olis paljon parempaaki tekemistä ku matikan laskeminen. Ja kaikenlisäksi mulla on nyt juuri naurukohtaus, mietin vain yhtä matikan kirjan kuvaa missä tyttö soittaa poikki huilua. Kuvittelen, että se syö sen huilun. Ja reksin kukkapaitakin näyttää ihan mammutilta. Ja reksi itte näyttää kalalta, hohhoijaa..

Matikan tunti on ohi! Ihanaa päästä kotiin, vieläkun jaksaisi mennä kotiin. Pitää mennä kotiin nääs pyörällä ja en yhtään jaksaisi. Autoja tulee onneksi vähän vastaaaaaan IIK!

Siellä minä sitten olin, ojassa, kaatuneena ja märkänä. Ei mun auttanu muuukuin nostaa pyörä ojasta ja jatkaa matkaa. Onneksi olin lähellä kotia, ei tarvinnutkuin kääntyä risteyksestä aj ajaa pienen polun kautta ja sitten olinkin pian jo kotona. Oli kai pakko vaihtaa vaatteet kun ei märjilläkään voinut olla. Kävin samalla myös suihkussa koska olin sukeltanut (kumma kyllä) metrin syvään ojaan pyörällä. Vaihdoin vaatteet kun tulin suihkusta ja suuntasin läksyjen perään. Ruksasin pariin kohtaan vastaukset ja sitten kyllästyin tekemään läksyjä. Heitin läksy kirjat sivuun ja jäin loikoilemaan matolleni johon paistoin suoraan aurinko. Siihen sitten jäin.